Kontakt Os

Retur- og refunderingspolitik

Hos MusikQuiz acceptere vi returvarer og refunderinger på alle ordre, så længe varen er i ubrudt emballage eller varen er blevet skadet ved levering eller varen blev modtaget ødelagt.​

Vi tager imod retur vare op til 14 dage (fra købsdato).

Du kan evt. læse mere på linket "Læs mere her" og derefter kontakte os ved at udfylde kontaktformularen nedenfor.

Læs mere her

Forsendelse

Alle ordre bliver afsendt så vidt muligt samme dag eller indenfor 1-3 dage, vi sender også i weekenderne.

Spørgsmål?

Udfyld kontaktformularen nedenfor og vi svarer hurtigst muligt!

Tak for indsendelsen

Alle mail/chats besvares indenfor 24 timer!

Kan også kontaktes på Instagram

  • Instagram

@musikquiz

Ofte Stillede Spørgsmål

Kan jeg tracke min pakke?


Ja! selvfølgelig kan du det. Så snart at pakken er blevet afhentet af GLS, modtager du en SMS fra GLS og en E-mail fra Musikquiz med et 12-cifret pakkenummer. Dette pakkenummer kan du bruge til at tracke din pakke på https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke. Vær opmærksomhed på der kan gå optil 24 timer før forsendelses statussen opdateres hos GLS!




Jeg har modtaget en defekt vare, hvad gør jeg?


Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du udfylde kontakt formularen under kontakt os. Her skal der tydeligt fremgå: - Hvilket ordrenummer det drejer sig om. - Hvad der er galt med varen. Så snart vi har modtaget din besked, ser vi nærmere på om der er tale om en transportskade eller en defekt. Såfremt defekten er en følge af forkert brug, erstatter vi ikke varen. Læs mere her.




Hvad sker der med min pakke?


Hvis du har bestilt inden 18:00, modtager du en SMS fra GLS så snart odren er blevet leveret til en GLS pakkeshop. Du modtager også tracking fra os, til sporing af din ordre! GLS har den højeste leveringssikkerhed på 98%, hvilket er det højeste i Danmark. Ved pakkelevering kan der ske forsinkelser, da GLS leverer med kørende transport. Der kan forekomme trafik, uheld, fejlscanninger mv. der kan medføre forsinkelser. Har du endnu ikke modtaget en SMS fra GLS eller en E-mail fra os indenfor 5 hverdage er du velkommen til at skrive til musikquiz.sup@gmail.com. Husk tydeligør ordren det omhandler og hvad problemet er, så vi bedst kan hjælpe dig!




Jeg har skrevet leveringsadressen forkert, hvad gør jeg?


Da vi desværre ikke kan ændre på leveringsadressen. Kontakt GLS med samme og gør dem opmærksom på dette, så fikser de det.